Brainstormen, sparren, klankborden, out of the box denken…mooie woorden voor het samen bedenken van en zoeken naar dé te volgen strategie, hét meest uitgeknobbelde concept of dé juiste set van in te zetten communicatiemiddelen.

Alles volgens een duidelijk plan (doelstelling, doelgroep, activiteiten en planning), binnen het geldende budget en met de gewenste attentiewaarde. Met brede kennis en ervaring van marketing, communicatie en pr adviseert Bureau 8 u over de te varen koers. En het fijne van Bureau 8 is dat zij tevens de creatie op zich neemt als u dat wilt.

Berry Jollie, Massagepraktijk LEEF: “Lieke (van Bureau 8) luistert aandachtig naar je wensen, denkt met je mee en weet dit alles goed te vertalen naar de te bouwen website. Ze denkt “out-of-the-box” en betrekt je in het hele proces van 1e gesprek tot de oplevering van de website. Het resultaat is een sprekend logo en een mooie website die precies bij mij en mijn praktijk past."